Biuro Porad Obywatelskich

Informujemy, że zostały przywrócone dyżury w BPO

 Porady udzielane są w BPO zgodnie z harmonogramem, telefonicznie: tel:+48 667 854 944 lub e-mail: e-biuro@bpo-szczecin.pl

Sprawy konsumenckie

Nazwa instytucji: Rzecznik Praw Konsumenckich
Zakres poradnictwa: Finanse i ubezpieczenia, sprzedaż konsumencka, usługi
Adres: Ul. Koński Kierat 15U/ 6, Szczecin
Telefon: 91 488 15 97
Email: szczecin@federacja-konsumentów.org.pl
www: www.federacja-konsumentów.org.pl
   

 

Nazwa instytucji: Rzecznik Finansowy
Zakres poradnictwa: Porada, interwencja i pomoc w sporach z podmiotami rynku finansowego; banki i inne podmioty rynku kapitałowego, OFE lub inne formy oszczędzania emerytalnego, ubezpieczenia
Adres: Al. Jerozolimska 87, Warszawa
Telefon: Dyżury telefoniczne ekspertów (godz. 8:00 - 18:00)
22 333 73 25,
22 333 73 26, 
22 333 73 27,
22 333 73 28
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
www: https://rf.gov.pl
   

 

Nazwa instytucji: Miejski Rzecznik Konsumentów w Szczecinie
Zakres poradnictwa: Gwarancja, niezgodność towaru z umową, poza lokalem przedsiębiorcy, umowy zawierane na odległość, usługi finansowe, usługi telekomunikacyjne, usługi turystyczne
Adres: Plac Armii Krajowej 1 pok. 15 , Szczecin
Telefon: 800 440 220,
91 424 51 35
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www: www.konsument.um.szczecin.pl